dijous, 20 d’abril del 2017

ACUDIT 3: LES FORMIGUES







Una nit tres formigues varen decidir anar a acampar en el bany, cada una d’ elles va triar un lloc:
Una va anar a la dutxa, l’ altre al lavabo i finalment la tercera al vàter.
L’ endemà, les tres formigues es varen reunir per tal de comentar com havien passat la nit.
-Noies esteu totes be? –va preguntar una d’elles.
-Estem bé. –va dir una-. No tenim cap rascada i hem dormit genial.
-Parla per tu! –va contestar una molt enfada-. Jo he dormit fatal i gairebé em mato.
-Però que et va passar, perquè vares dormir tan malament i com és que gairebé et mates?
-va preguntar la primera.
-Doncs mira, és que vaig anar a dormir al vàter i de cop es va posar a ploure,       s’ escoltaven trons, i quan ja em pensava que  no podia anar res pitjor. Va caure un gran tronc i una mica més i em mata!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada