diumenge, 29 de maig del 2022

ACUDIT 68: EL RUC MALALT

 



Un home arriba al veterinari i li diu:

—Doctor el meu ase està molt decaigut i amb prou feines es mou.

I el veterinari li respon:

—Doncs li donaré dos supositoris, el blanc segurament el farà reaccionar, però en cas de necessitat li pot posar el negre que és molt més fort.

Al cap d’uns dies l’home es troba el veterinari:

—Què tal?  Va funcionar el blanc?

—Ufff...,com corria!  Corria tant l’ase…, que jo em vaig tenir de posar el negre per atrapar-lo!

 

4 comentaris:

  1. Aquest ja el sabia, fa riure molt i molt...M'imagino l'home corrent darrera l'ase!
    Petonets, Marta.

    ResponElimina
  2. Jo no el coneixia i la veritat és que em va fer molta gràcia. El vaig trobar molt enginyós.
    Petonets i Bona nit!

    ResponElimina