dijous, 20 de juny del 2019

ELS OCELLETS I LA CUCA DE LLUM





Quatre ocellets recent emancipats del niu dormien en un bosc molt espès, amb la seva mare. A les dotze de la nit es varen despertar per una llum i varen començar a refilar.
La mare sobresaltada, els va preguntar que passava i tots varen contestar alhora que ja havia sortit el sol. I la mare els va fer veure que no era res més que una petita cuca de llum.

Moralina:
A molts els passa el mateix, que veuen genis per tots els llocs i criden: Aquí està el sol!, a l'encendre's  qualsevol espelma.
Autor: Godofredo Daireaux

2 comentaris:

  1. He, he, m'ha fet gràcia aquest conte...És clar els ocellets petits, acabats de sortir del niu, els faltava experiència, per això per a ells qualsevol llumeta ja era un sol. Per cert, a mi m'encanten les cuques de llum!
    Que tinguis un bon començament d'estiu Marta i esperem que sigui més fresquet que l'any passat, tot i que han dit que aquesta setmana, Catalunya endins es fregirien...
    Petonets, Marta.

    ResponElimina
  2. Bon dia, jo a la natura no he vist mai cap cuca de llum, quina sort si n'has pogut veure.
    Que tinguis una bona revetlla de Sant Joan!!! I esperem no fregir-nos aquest estiu.
    A mi em passa que a mida que passen els anys l'estiu cada vegada em fa més mandra.
    Una abraçada, M.Roser.

    ResponElimina