divendres, 16 de març del 2018

ACUDIT 35: PETICIONS




Una vegada varen anar a parlar amb Déu, l’elefant, la girafa i la gallina.
L’elefant li diu:
— Déu meu, fes-me més petita la trompa perquè tots els animals se’n riuen de mi, pel meu nas.
I  Déu li contesta:
— Fill, amb aquest nas, tu pots prendre tota l’aigua que vulguis sense ajupir el cap, i a més et pots banyar tu mateix.
— Tens raó Déu, disculpa’m –va dir l’elefant.
Llavors la girafa li diu:
— Déu meu, fes-me el coll més petit que soc la burla de tota la selva.
I  Déu respon:
— Filla , amb aquest coll, tu reculls els fruits més alts i frescos dels arbres.
La girafa, també demana disculpes a Déu.
Arriba la gallina i li diu:
— A mi no em vinguis amb romanços: O em fas els ous més petits o m’eixamples el cul !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada