diumenge, 31 de març del 2024

DEMAN AMUN AMONA:

 



Jo vaig arribar  a  Catalunya ,

em  volia sentir  ben  integrat ,

conèixer costums , parlar català ,

però per Pasqua  jo vaig al·lucinar .

 

El dilluns de Pasqua  em  van  convidar

a  anar  tots  al  tros  a  fer un  bon  dinar :

fes lloc per les postres , són  molt  especials,

menjarem la mona , que és tradicional !

 

Demana’m una mona !

 

Reconec que  jo  em vaig espantar ,

però  la mona  no  és el que  vaig  pensar ;

és  un  pa  de  pessic  i  el  pots  triar

de mantega , fruita  o  xocolata .

 

Hi ha qui  la  fa  a  casa  o  la  va  a comprar ,

el padrí  o  padrina  l’ha  de  regalar ,

l’ou  de  xocolata  no  hi  pot  faltar

i  els fillols , contents , la  van  a  buscar .

 

Pasqua és avui , la  mona  jo  vull ,

doneu-me  la  mà , que us  la  vull  besar !



Forma part del CD "Do re mi fa flor. La primavera en cançons", 

editat per La Musca

Música i lletra: Ferran Andechaga i Sergi Esparza

Veu: Eric Lavoe

Baix elèctric: Artemi Agràs



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada