dimecres, 15 de març del 2023

ACUDIT 73 : LA PROMESA

 


Hi havia un home que va treballar tota la vida com un burro i va acumular una gran fortuna, l’única cosa que l’importava eren els diners.

Un dia li va dir a la seva esposa:

—El dia que em mori, vull que m’enterris amb tots els meus diners. M’ho promets?

La seva dona amb un profund sentiment de malestar, no va tenir una altra alternativa que dir-li que sí.

L’home va morir i després de la cerimònia i, abans de baixar el taüt a la fossa, l’esposa va dir:

—Un moment que falta una cosa.

Va agafar una capseta que portava a la mà, va obrir el taüt i la va posar dins.

Després de la cerimònia la seva amiga li va dir:

—No crec que hagis sigut tan beneita d’haver complert la promesa.

Llavors l’esposa li va contestar:

—Jo sóc cristiana i no podia trencar la promesa de la seva última voluntat.

—Li vares posar tots els diners allà? —va preguntar l’amiga.

—Es clar que sí… Vaig agafar tots els diners, els vaig contar, ho vaig ingressar en el meu compte i, li vaig girar un xec per la quantitat exacta, si ho pot canviar allà on sigui, doncs…, que s’ho gasti !



2 comentaris:

  1. Molt bo!, Ella ja va complir la promesa, ara serà difícil que ell se'ls gasti !!! Molt intel·ligent, la senyora...
    Aquest any fa un mes de març ben típic, dies amb sol, molt vent, moltes nuvolades però poca pluja!
    Que tinguis molt bon cap de setmana, bonica.

    ResponElimina
  2. Un acudit molt enginyós!
    Esperem que la primavera ens porti les esperades plujes, si no ho passarem malament.
    Bon cap de setmana i una forta abraçada!

    ResponElimina