dissabte, 18 de febrer del 2023

Al carnaval tot s'hi val




 Som Mainada  (Canal de YouTube)



Més tard o més matiner,

 Carnaval cau en Febrer !

Més tard o més matiner,

 Carnaval cau en Febrer !

 

Quan arriba el Carnestoltes,

tots sortim a festejar !

Ens posem una disfressa,

i com a folls tots a ballar ! (bis)

 

Al Carnaval, tot s'hi val !

Al Carnaval, tot s'hi val !

Al Carnaval, tot s'hi val !

Al Carnaval, tot s'hi val !

 

Més tard o més matiner,

 Carnaval cau en Febrer !

Més tard o més matiner,

 Carnaval cau en Febrer !

 

Quan arriba el Carnestoltes

tots sortim a festejar !

Ens posem una disfressa,

i com a folls tots a ballar !

  

Carnestoltes és la gresca

i deixa pas a la Quaresma:

Una vella de set cames

que marxa en set setmanes !

 

Però al Carnaval, tot s'hi val !

Però al Carnaval, tot s'hi val !

Però al Carnaval, tot s'hi val !

Però al Carnaval, tot s'hi val ! (bis)


Al Carnaval, tot s'hi val !

Al Carnaval, tot s'hi val !

Al Carnaval, tot s'hi val ! (bis)




2 comentaris:

  1. Veig que ets de la gresca "carnestoltera", he, he... No és pas que m'agradi gens ni mica, potser perquè fins els 18 anys, ni m'havia sentit a parlar mai...Segurament els més petits s'ho passen bé, però els adults disfressats , sense voler ofendre a ningú, jo els trobo força ridículs; i ves per on, la meva reneboda va guanyar el primer premi de disfresses a l' institut, ara té tretze anys !!! Avui totes les escoles d'Esplugues hem fet festa.
    Petonets, guapa!

    ResponElimina
  2. A mi, personalment, sí que m'agrada el Carnaval. De joveneta em vaig disfrassar un munt de vegades, ara de gran sí que em faria vergonya. Però les rues de Carnaval sí que les miro i m'agrada veure com disfruta la gent, sobretot els joves i els nens. La mainada disfressada són els que fan més gràcia.
    Enhorabona pel premi que va guanyar la teva renevoda!
    Molts petons de part meva M. Roser.

    ResponElimina