dijous, 24 de març del 2022

ACUDIT 65: EL LLORO XERRAIRE

 



Hi havia una família formada per un pare, una mare i un fill. Un dia varen decidir comprar un lloro xerraire. L'endemà, mentre el nen jugava deia:

—Jo-jo, jo-jo!

La mare cuinava i deia:

—Amb una mica d’oli  i  una  miqueta de sal !

I el pare mentre mirava la televisió cridava:

—Batman, Batman!

Aquella nit i va haver un incendi a la casa. Quan varen arribar els bombers, un d'ells va preguntar:

—Qui ha pres foc?

I el lloro xerraire va contestar:

—Jo-jo, jo-jo!

El bomber una mica enfadat li diu:

—I com ho vares fer?

I el lloro va continuar:

—Amb una mica d’oli  i  una miqueta de sal !

El bomber ple d’ira exclama:

—I  tu!  Qui et penses que ets?

I el lloro contesta:

—Batman, Batman!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada