dissabte, 22 d’octubre del 2016

PRESENTACIÓ


Bon dia, sóc la Marta, una mare a la que li agraden molt els contes i sobretot els contes d’animals. Per això s’anomena així el blog.
Tinc dues filles de 13 anys i 9 anys, la meva aflicció va començar fa més o menys sis  anys, quan vaig escriure el meu primer conte, que vaig presentar a un concurs de contes. Evidentment no vaig guanyar, però m’ho vaig passar molt bé.
El conte, el vaig explicar a la meva filla gran que llavors tenia 7 anys i escoltava embadalida tot el que li deia. Llavors ella em va demanar que li escrivís un altre conte, d’un altre animal que va triar. I així va començar la meva afició per escriure contes.
Aquest blog serà familiar, les meves filles, sobretot la gran, també m’ajudaran una miqueta. Contindrà contes d’animals nostres, faules i contes populars, cançons, poemes, curiositats dels animals i molt coses més…
Espero que us agradi.
CONTACTE
Correu electrònic :  espaidecontes@hotmail.com






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada