dissabte, 14 d’octubre del 2017

ACUDIT 19: EL SAFARI DE LLEONS


Es troben dos amics i un li diu a l’altre:
—Què tal et va anar el safari de lleons?
—Molt mogut, t’explico:
—Anava per la sabana, quan de sobte, amagat entre unes mates apareix un enorme lleó mascle. Trec l’escopeta i disparo, però amb els nervis fallo el tret, ho intento per segona vegada i se’m encasqueta, decideixo deixar anar l’escopeta i surto corrents.
L’amic li pregunta:
—I el lleó que feia?
—Em seguia! Veig un petit barranc em llenço per ell  i caic a un riu.
—I el lleó que feia?
—Em seguia! Veig un arbre inclinat i penso, pujaré per ell.
—I el lleó que feia?
—Em seguia! Veig molt lluny una barraca i em dirigeixo a ella.
—I el lleó que feia?

—Collons! Et preocupes més pel lleó que per mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada